Sevgili öğrencilerimiz,
Bildiğimiz üzere, COVID-19 küresel salgını nedeniyle yükseköğretim kurumlarındaki eğitim-öğretim faaliyetlerine uzaktan eğitim ile devam edileceğine karar verilmişti. Ancak evlerinde olan öğrencilerimizden, internet bağlantısı yeterli olmadığı için canlı derslerin takibinde, ders notları yanlarında olmadığı için ödev, rapor hazırlama vb. problem yaşandığına dair geri bildirimler olmaktadır. Üniversitemiz senatosu, bu şekilde ders takibi konusunda sorunlar yaşayan öğrencilerimizin, ortalamalarının düşmesi kredilerinin kesilmesi gibi konularda mağdur olmamaları için 2019-2020 Eğitim-Öğretim yılı Bahar yarıyılı ile sınırlı olmak üzere istedikleri dersleri bırakabilmelerine karar vermiştir.
Ders bırakmak isteyen öğrencilerimiz, 15 Mayıs 2020 tarihine kadar aşağıda bulunan dilekçe örneğini doldurarak fax veya e-posta (fotograf veya taratılarak) yoluyla öğrenim gördüğü akademik birime göndermeleri gerekmektedir.
- İŞKUR İle Geleceğinize İlk Adım! İŞKUR GENÇLİK PROGRAMI Başvuruları Başladı
- İŞ BULMANIN ŞİFRELERİ
- KA131 Öğrenci Öğrenim ve Staj Hareketlilikleri Bilgilendirme Toplantısı
- Kısmi Zamanlı Öğrenci Başvuruları
- İŞKUR Gençlik Programı Başvuru Süreci Öncesi Bilgilendirme
- 2025-2026 Güz Yarıyılı Ders Programları
- Projesiz Öğrenci Kalmasın!
- Rektör Aktekin’den Öğrencilere Davet: Dijital Usta Programı Nevşehir’de Başlıyor
- 2025-2026 Güz Dönemi Atatürk İlkeleri Ve İnkılap Tarihi-I Ve Türk Dili-I Derslerinin Yürütülüşü
- 2025-2026 Akademik Yılı Zorunlu Yabancı Dil I-II Dersi Muafiyet Sınavı