Sevgili öğrencilerimiz,
Bildiğimiz üzere, COVID-19 küresel salgını nedeniyle yükseköğretim kurumlarındaki eğitim-öğretim faaliyetlerine uzaktan eğitim ile devam edileceğine karar verilmişti. Ancak evlerinde olan öğrencilerimizden, internet bağlantısı yeterli olmadığı için canlı derslerin takibinde, ders notları yanlarında olmadığı için ödev, rapor hazırlama vb. problem yaşandığına dair geri bildirimler olmaktadır. Üniversitemiz senatosu, bu şekilde ders takibi konusunda sorunlar yaşayan öğrencilerimizin, ortalamalarının düşmesi kredilerinin kesilmesi gibi konularda mağdur olmamaları için 2019-2020 Eğitim-Öğretim yılı Bahar yarıyılı ile sınırlı olmak üzere istedikleri dersleri bırakabilmelerine karar vermiştir.
Ders bırakmak isteyen öğrencilerimiz, 15 Mayıs 2020 tarihine kadar aşağıda bulunan dilekçe örneğini doldurarak fax veya e-posta (fotograf veya taratılarak) yoluyla öğrenim gördüğü akademik birime göndermeleri gerekmektedir.
- 2024-2025 Güz Yarıyılı Ders Programları
- 2024-2025 Güz Dönemi Final Sınav Programları
- 2025 Yılı Akademik Teşvik Ödeneği Duyurusu
- 2024-2025 Güz Dönemi Vize Sınav Programları
- Kısmi Zamanlı Çalışma Başvuruları
- Ek Yerleştirme İle Gelen Öğrenciler İçin 2024-2025 Zorunlu Yabancı Dil I-II Dersi Muafiyet Sınavı
- Türk Eğitim Vakfı (TEV) Burs Başvuruları Duyurusu
- 2024 - YKS Ek Yerleştirme İle Üniversitemize Yerleşen Adayların Kesin Kayıt İşlemleri
- Üniversitemiz Not Sistemi Değişikliği Hakkında Senato Kararı
- Türk Eğitim Vakfı Üniversite Eğitim Bursu Başvuruları Başladı!
- Öğrenci Bilgi Sistemi Şifre Oluşturma ve Şifre Değiştirme Kılavuzu
- Yetenek Kapısı
- 2024-2025 Güz Dönemi Program Danışmanları
- 2024-2025 Zorunlu Yabancı Dil I-II Dersi Muafiyet Sınavı
- Azami Süreyi Dolduran Öğrenciler İçin I. ve II. Ek Sınav Takvimi