2021-2022 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI
DERS KAYITLARINDA ÖĞRENCİLERİN YAPMASI GEREKEN İŞLEMLER
1-) Katkı Payları / Öğrenim Ücretlerinin Ödenmesi
* Katkı Paylarınızı (öğrenim süresini aşan normal öğretim öğrencileri ve aynı anda iki farklı diploma programında kaydı öğrenciler) Öğrenim Ücretlerinizi (ikinci öğretim öğrencileri) 06-10 Eylül 2021 tarihleri arasında 11 haneli T.C kimlik numaranız ile Türkiye’nin her yerindeki Ziraat Bankası şubelerinden ödeyebilirsiniz.
(Bankamatik ile katkı payı/öğrenim ücreti yatıracak öğrenciler anlaşmalı üniversiteler kısmından ödeme yapmaları gerekmektedir.) Havale ile ödeme yapılmayacaktır.
*Ödeme işlemini gerçekleştirdikten sonra banka görevlisinden 2 (iki) adet dekont almanız gerekmektedir. Katkı Payı/Öğrenim Ücreti dekontunu kayıt yenileme tarihleri arasında Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına veya Akademik danışmanınıza teslim etme zorunluluğunuz yoktur. Fakat oluşabilecek sorunların çözümü için dekontunuzu saklayınız.
2-) Ders Kayıt İşlemleri
* 06-10 Eylül 2021 tarihleri arasında Üniversitemiz bünyesindeki bütün Fakülte/Enstitü/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulu ve hazırlık sınıfı öğrencilerinin ubs.nevsehir.edu.tr web adresinden ders kayıt işlemlerini yapmaları ve danışman onayına göndermeleri gerekmektedir.
*Ders seçiminizi ders kayıt haftasında yapmalısınız. Ayrıca, öğrenim süresini aşan normal öğretim öğrencilerimiz ve aynı anda iki farklı diploma programında kaydı öğrenciler katkı payı ücretini, ikinci öğretim öğrencilerimiz ise öğrenim ücretlerini yatırdıktan sonra ders kaydını yapacaklardır.
Üniversitemize yeni kayıt olan öğrencilerimiz; Öğrenci Bilgi Sistemine Giriş ve Ders Kaydı İle İlgili Video İçin Tıklayınız.
*Sisteme giriş yapan birinci sınıf öğrencilerimiz, sol üst kısmında yer alan “Ders Ön Kayıt” sekmesine giriş yapacaklardır. Birinci sınıf öğrencilerimizin toplam alacağı ders kredisi 30 (AKTS) ‘ dir. Dolayısıyla “Seçilen; Sınıfınızdan:30, Toplam Sınıra Giren:30” (resminizin altındaki bölümde) bilgilerini görmeniz halinde ekranın sağ üst köşesinde bulunan kaydet sekmesine tıklayarak danışman onayına göndermeniz gerekmektedir. Danışmanınızın onayından sonra ders kayıt işlemleriniz gerçekleşmiş olacaktır.
*Diğer öğrencilerimiz, (2.sınıf,3.sınıfi,4.sınıf) kendi sınıfındaki dersleri seçerek danışman onayına gönderecektir. Ayrıca, alt sınıftan başarısız olduğu dersleri öğrencilere seçilmiş olarak gelecektir.
*27 Eylül 2021 itibariyle güz yarıyılı dersleri başlayacaktır.
*Haklı ve geçerli sebeplerle bu süreler içinde kaydını yeniletemeyen öğrenciler, 20-24 Eylül 2021 tarihlerinde ilgili birim ile iletişime geçmelidir. Bu öğrencilerin kayıtları, mazeretlerinin haklı ve geçerli olduğu ilgili birimin yönetim kurulunca kabul edilmesi koşuluyla yenilenebilir.
*06-10 Eylül 2021 ve 20-24 Eylül 2021 tarihleri arasında ders kaydını yapmayan öğrenciler güz dönemi için ders kaydı yapamazlar ve öğrencilik haklarından yararlanamazlar.
** Kayıt dondurmak isteyen öğrencilerimiz, yarıyıl başlangıcından (27 Eylül 2021) itibaren bir ay içerisinde kayıtlı bulunduğu akademik birime kayıt dondurmak istediğine dair dilekçe ibraz etmek zorundadır.
2021-2022 Eğitim-Öğretim Yılı Katkı Payları İçin Tıklayınız.
- 2024-2025 Güz Yarıyılı Ders Programları
- 2024-2025 Güz Dönemi Vize Sınav Programları
- Kısmi Zamanlı Çalışma Başvuruları
- Ek Yerleştirme İle Gelen Öğrenciler İçin 2024-2025 Zorunlu Yabancı Dil I-II Dersi Muafiyet Sınavı
- Türk Eğitim Vakfı (TEV) Burs Başvuruları Duyurusu
- 2024 - YKS Ek Yerleştirme İle Üniversitemize Yerleşen Adayların Kesin Kayıt İşlemleri
- Üniversitemiz Not Sistemi Değişikliği Hakkında Senato Kararı
- Türk Eğitim Vakfı Üniversite Eğitim Bursu Başvuruları Başladı!
- Öğrenci Bilgi Sistemi Şifre Oluşturma ve Şifre Değiştirme Kılavuzu
- Yetenek Kapısı
- 2024-2025 Güz Dönemi Program Danışmanları
- 2024-2025 Zorunlu Yabancı Dil I-II Dersi Muafiyet Sınavı
- Azami Süreyi Dolduran Öğrenciler İçin I. ve II. Ek Sınav Takvimi
- 2024 - YKS İle Üniversitemize Yerleşen Adayların Kesin Kayıt İşlemleri
- Tercih 2024- Kozaklı MYO ve Kozaklı Hakkında Bilgilendirme