Kapadokya Bölgesi Turizm Sektörü İnsanKaynağı Analizi Veri Toplama Faaliyeti
22/12/2021
Ahiler Kalkınma Ajansı, 25 Ocak 2006 tarih ve 5449 no'lu "Kalkınma Ajanslarının Kuruluşu, Koordinasyonu ve
Görevleri Hakkında Kanun" çerçevesinde, 25 Temmuz 2009 tarihli Resmi Gazete'de yayımlanan 2009/15236
sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile kurulmuş olup, faaliyetlerini 4 no'lu "Bakanlıklara Bağlı, İlgili, İlişkili Kurum ve
Kuruluşlar ile Kurum ve Kuruluşların Teşkilatı Hakkında Cumhurbaşkanlığı Kararnamesine" istinaden
yürütmektedir.
Ajansımız, bölgesel kalkınma prensipleri ile ilgili mevzuatta öngörülen yetki ve sorumlulukları doğrultusunda bölge içi ve bölge dışı gelişmişlik farklarını azaltmak üzere analiz, araştırma, eğitim, proje desteği, yatırım desteği, ulusal ve uluslararası tanıtım faaliyetleri gerçekleştirmektedir.
Ajansımız tarafından hazırlanan Kapadokya Bölgesi Turizm Mevcut Durum Analizi kapsamında, turizm sektörü insan kaynağına ilişkin veri toplama faaliyeti gerçekleştirilecektir. Aşağıda linkle iletilen anketin öğrencilerimiz tarafından cevaplanmasını rica ederiz.
Anket Linki:https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSewKaWu8xZaKKZ6YoiECRpDi9Hlyd8ZrvU9lP74crlaDVshOw/viewform?usp=sf_link
DUYURULAR
- Kozaklı Meslek Yüksekokulunda Masa Tenisi Turnuvası Düzenlenecek
- 2023-2024 Bahar Dönemi Vize Sınav Programları
- Azami Süreyi Dolduran Öğrenciler İçin II. Ek Sınav Duyurusu
- Kan Bağışı Etkinliği
- Azami Süreyi Dolduran Öğrenciler İçin I. Ek Sınav Duyurusu
- 2023-2024 Bahar Yarıyılı Ders Programları
- Azami Süreyi Dolduran Öğrenciler İçin I. ve II. Ek Sınav Takvimi
- 2023-2024 Güz Yarıyılı Bütünleme Sınav Programları
- 2023-2024 Güz Yarıyılı Bütünleme Sınav Programları
- 2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı Tek Ders Sınavı Başvuru ve Sınav Takvimi
- Üniversite Öğrencilerine Yönelik "Gençlik Bilgi Yarışması
- 2023-2024 Güz Dönemi Final Sınav Programları
- KYK Yurt Başvuru Duyurusu !!!
- Olağanüstü Hal İlan Edilen İllerde İkamet Eden İkinci Öğretim Öğrencilerinin Harç İadesi Hk.
- 16.10.2023 Tarihli Öğretim Elemanı Alım İlanı Nihai Değerlendirme Sonuçları